Asiakaspalvelupäällikkö Saija Ala-Hannulan työpäivät koostuvat puheluista, sähköposteista, asuntohakemusten käsittelystä, vuokrasopimusten laatimisesta ja yhteistyöstä eri tahojen kanssa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Asiaan kuuluu myös asiakaspalvelun kehittäminen. Sähköiset palvelut ovat kehittyneet ja kehittyvät jatkuvasti.
– Seurataan mihin maailma on menossa, ja miten meillä voisi tehdä asioita toisin, että saadaan kaikille mukava asiakaspalvelukokonaisuus.
Saija palkattiin alunperin asumisneuvojaksi viitisen vuotta sitten.
– Olen maalta lähtöisin ja ensimmäinen oma vuokrakoti löytyi Tampereelta. Siellä tutustuin asumisneuvojan työhön ja mietin jo silloin, että tuo on mukavaa ja monipuolista työtä. Asumiseen liittyvät asiat ovat moninaisia ja mielenkiintoisia. Tykkään siitä, että saan työskennellä erilaisten ihmisten kanssa. Kahta samanlaista päivää ei ole ja se jaksaa pitää virkeänä. Uudessa työssä on ollut kovasti hyötyä siitä, että tunnen kohteemme ja muut talon tavat.
Sittemmin hämeenlinnalaistunut Saija pitää kaupungista, joka on tarpeeksi pieni ja helposti hahmotettavissa. Plussaa saavat myös kulttuuritapahtumat ja hyvät kulkuyhteydet.
– Ja hyvät ulkoilumaastot, luontoihminen kun olen.
🧡
Sinua palvelee -juttusarjamme esittelee Hämeenlinnan Asuntojen sekä muita asukkaiden arkeen liittyviä tekijöitä. Löydät aiemmat esittelyt merkinnällä #sinuapalvelee.
... See MoreSee Less